Странице

3. 3. 2013.

Vintage chic






Malo je reci da obozavam vintage prodavnice, i da nema niceg sladjeg nego kada nadjem neki fenomenalan komad odece koji gotovo uvek bude pun pogodak.  I ako kod nas u zemlj taj vid kupovine nije jedan od omiljenih, moram priznati da ljudi grese. U potrazi za nekim super chic komadom, moj predlog je prvo zaviriti u neku od ovakvih radnjica, malo se promuvati i mozda pronadjete nesto savrseno o cemu niste ni sanjale.U Beogradu, ja imam nekoliko mesta koja redovno obilazim, i gotovo svaki put pronadjem nesto interesantno, a opet trendy! 




Jedna od omiljenijih prodavnica, u koju odlazim jos od srednje skole je Smizla na Cuburi! Sjajna je! Tamo mozete naci sve i svasta, od fenomenalnih klac tasnica do unikatnih komada odece. O atmosferi necu ni da govorim, uvek se fenomenalno provedem! 




Drugo omiljeno mesto je definitivno Jane Doe, od skoro u Kapetan Misinoj. Prvi put sam za radnju saznala, dok sam pisala za Time Out Beograd, i radila reportazu o zanimljivim radnjicama u Bg. I tako sam naletela na njih, ljubav na prvi pogled, to je jedino sto mogu da kazem. :)






Treci izbor je Regal kod Djerma, odlican sto cesto dobijaju robu i sto se mogu naci jako ocuvani, ako ne i novi komadi odece. Prednost je i sto se moze pregovarati oko cene, tako da je svakako preoprucujem! Tu sam kupila nekoliko potpuno neverovatnih tasnica, koje cete vidjati u narednim postovima. 

xoxo Miss J







3 коментара: